Najnowsze Wpisy

...glupie to.... Komentarze (5)
07. października 2003 07:52:00
linkologia.pl spis.pl

Jejciu jakie to jest glupie :P Normalnie nie kapuje tego typu robienia bloga,ale luzik,jakos sobie dam rade...chyba ;) Wiec prosze kochani nie denerwujcie sie jak cos bedzie sknocone.U mnie to normalka :P

papa

sportig : :

!Witam! :)) Komentarze (2)
07. października 2003 07:20:00
linkologia.pl spis.pl

Witam wszystkich!

Postaram sie odswiezac tego bloga tak czesto jak tylko sie da :) Nie bede sie zabardzo rozpisywala o mojej przeszlosci,bo nie jest zbyt ciekawa... Ten blog bedzie raczej poswiecony moim czarnym i wrednym myslom.Postanowilam,ze w najblizszym czasie nikt go z moich znajomych nie pozna.

Teraz siedze sobie w biurze,bo jestem na praktykach.Tak,caly ten tydzien praktyki mam,a potem znowu szkola.Ale nawet fajnie,bo ostatnio polubialam moja szkole i wogóle moje miasto,moze dlatego ze mam sie w czerwcu wyprowadzac na swoje...No nie wiem,ale ciesze sie,ze nareszcie cos polubialam,a nie jestem pesymistycznie nastawiona jak zawsze bylam.

To chyba tyle.Jak na pierwsza notke to nawet dobrze mi poszlo,no nie? ;)

...pozdrawiam...

...buziaki...

...XTINA...

sportig : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jamir | elle | zgodzik | ariel | wglarzwna | Mailing